söndag 1 februari 2009

Om 24 timmar har jag börjat tjäna pengar igen...




Då är det dagen före "det vanliga vardags livet" börjar igen. Känns konstigt lugnt i kroppen. Lite orolig är jag men inte för att börja jobba utan därför att mina kids är sjuka och jag med. Men vi håller tummarna att det vänder idag, det är hosta, snor och feber och heshet hos mig (som vanligt när jag blir sjuk). Men är det som idag så klara jag det imorgon och kidsen också...alla är ju förkylda nu så.




Idag blir det en hel dag i mysbyxor och bara mysa på som gårdagen. Sen blir det god middag vet bara inte vad den ska innehålla. Sen ska jag skriva en matlista för en veckar framöver så då blir det att åka och inhandla ingredienserna.




Igår kväll gick vi och la oss vid 21. Mollsan och Robin la sig kring 19. Hela familjen var helt slut, men mys middag blev det, underbart gott.

Inga kommentarer: