tisdag 10 mars 2009

Bröllops inbjudan

Bröllopsinbjudan idag kom ifrån min kära vän Annika hon och hennes livs kärlek Janne ska gifta sig i sommar. Det ska bli så mysigt med bröllop.
Fick så fint inbjudningskort och ett så sött tack kort från lilla Agnes. TACK! Mollsan sa mamma vi måste göra ett kort och ge till dom, och jag frågade varför. Då svarade hon med en ton som sa att hon tyckte jag var korkad "För att tacka för korten" =)
Det är till det jag varit ute efter en grön klänning då temat för bröllopet är grönt. Jag gillar verkligen den ideén med att sätta en färg som gästerna kan gå efter roligare och lättare att välja kläder =)
Så om ni tycker vi Rut och Karl brudar verkar vara i bröllops yra så vet ni varför =)

1 kommentar:

Irene sa...

Men åh, vad roligt!!! :-)
Hälsa o. gratta Annika från mig med!