söndag 14 juni 2009

Hemma igen...

Då var vi hemma i Härnösand igen. Det har varit härligt att vara hos mamma och Sticcan, god mat och trevligt sällskap och en massa shopping.
Väl hemma skulle jag packa ut allt ur bilen, oj vad jag har handlat....men inget onödigt iallafall. Kommer bli så mysigt i stugan.

Jag barnen och mormor var en tur till Fyndlagret hittade inte mycket men jag fick en super fin fyr till "marin" rummet och barnen fick Kalle Anka tidningar och själv köpte jag två lyktor en blå och en röd och två mini livbojar en blå och en röd och en massa marin blå stearin ljus.

Igår kväll kikade jag mormor och Stig igenom vad dom och vad jag kan ev ta till stugan. Mamma hade en massa kuddar som hon ska sy om till mig, Stig hade en del grejjer innom "båttemat" som jag kunde ta till stugan och en fin tavla. Sen sa mor och Stig att vi ska få en grill i "stug present" av dom, såå snällt.
Kom på att Johanna och Mattias har bytt micro så jag frågade om dom ville skänka sin gamla till oss och det ville dom, så snälla TACK! Så nu är det inte mycket kvar på listan:
*Madrasser
*Våning säng eller 2st sängar (80cm breda)
*Soff bord
*Marin blått tyg, såg på Åhlens ångrar att vi ej köpte räknade ut att 2 m hade räckt men jag var så stressad igår så jag kunde inte tänka....

Men nu ska jag kika min mail och smälta att jag faktiskt har vunnit en ny vagn, så glad! Vann den på Mamma24

2 kommentarer:

Mor sa...

Molly har glömt sina solglasögon och en kalle tidning, kram

Anonym sa...

låter som det har varit en riktigt shoppingfylld helg... inget då ångrar än ;)