torsdag 11 juni 2009

Högsta hugg

I helgen ska jag ev på loppis med Annika och sen ska jag till min mamma och ta en sväng till Ikea och inhandla en del grejjer till stugan.
Sen blir det ett par arbets veckor till innan semestern. Men det är helt ok trivs så bra på jobbet just nu har så kul när jag är där så jag ser framemot arbets dagarna. Imorgon är det fullt som vanligt en hel del att göra alltså men kul blir det. Efter jobbet blir det mys med familjen.

I eftermiddag har jag varit en sväng på Erikshjälpen och Dollar helt utan inköp. Sen har vi haft besök av Daniels faster och hans kusin Emma och sen har vi bara slappat på. Nu ska jag kolla vad min tysta gosse gör i köket.... Han stod på bordet med en ljus lykta i högsta hugg.

Nu ska jag fundera på vad min stuga har behov av,,,,

Inga kommentarer: