torsdag 25 juni 2009

idag

Då var det kväll igen.
Idag har jag haft en klipp klipp dag och efter jobbet vart det Erikshjälpen och sen hämtade jag ut min nya fina vagn och sen har vi varit hos Lina och Herman och barnen en tog vi en tur till stugan med ett lass leksaker.

Jag som hade en säng på lut men det vart inget. Men idag ringde en man som jag hade pratat med vid ett tidigare tillfälle ang ett par andra sängar som tyvärr var sålda. Men nu hade han kommit till sina föräldrars hem som han nu tömmer och funnit även 2 st sängar till, så han undrade om jag var intresserade av dom, såklart är jag det så dom ska min sambo hämta imorgon. Så nu är listan endast bord och stolar. Vill helst ha ett runt men ett rätt så litet för oss fyra. Men vi får se vad vi finner.

På lördag kommer vår förstärkning i form av mormor och Sticcan, då ska staket byggas. Och gården säkras. Sen blir det fix i stugan.

Inga kommentarer: