torsdag 18 juni 2009

Morgonstund har guld i mun

Igår var en hektisk dag med en massa klipp och åter klipp =) Efter jobbet var det äntligen sambon tur att bli klippt vilket han var i stort behov av. Sen bar det hemmåt och sängen...zzzz...krupp/astman...oro...zzzz....astma....zzzz....morgon alarmet....kaffe....dator och snart jobb!
Igår fick jag ett litet paket i brevlådan med bröllops presenter och även en liten present till mig =) Vart så glad och nöjd. Ni får se mer sen!
Nu ska jag packa in mig i bilen och köra mot en ny klippig dag!
Ha det toppen....
Förresten GRATTIS Kajsa och Fredrik till lilla dottern Seija. Vacker namn.
Och ja, jag vet jag hade fel IGEN....trodde pojke!
Men men....det är ju jag det.
Ett tips till dig som läser, gissar jag på ett kön gissa det andra du och satsa pengar för jag har nästan alltid fel! =)

Inga kommentarer: