söndag 21 juni 2009

En underbar helg

Härlig midsommar och ett underbart bröllop mellan makarna Kornijenko. TAck för en underbar kväll. Vår gåva hade jag beställt av Linas smycken, fick inspiration då jag kikade i bloggen "Vårt radhus" så Annika fick ett fint hjärta på "oval" kedja med texten "Tro hopp och kärlek" på en ring och i den hängde ett hjärta med texten "Agnes Janne" och Janne fick en stor tag med texten "Agnes & Annika". Och i paketet från Linas smycken kom även med ett likande halsband till mig med barnens namn. Alla smycken var så fina. Jag ska lägga in bilder sen. Jag är toppen nöjd med smyckerna. Tack Lina på "Linas smysken".

Bröllopet var så vacker jag grät när en tjej sjöng en sån vacker kärlekslåt. MAten var underbar och allt var så väl planerat och så fint på festen ända in i minsta detalj, vilket jag väntade när det gäller Annika. Dom är så söta ihop makarna Kornijenko, man ser hur bra dom passar varandra.

Bilder från bröllopet och på smyckerna kommer till veckan! Lite mycket just nu.
Imorgon får vi förresten ta över stugan, så idag harvi tagit en stor shopping tur i Birsta och hem kom vi med en massa måste-ha grejjer, vatten dunk, vatten pump och gräs trimmer mm.
Vi har fått en super sov morgon i morse till 8:30...helt sjukt länge men vi kom i säng 22:30 på midsommar och samma tid i går så det är ju i sin ordning med lite sömn.

Nu ska jag tvätta gossen och göra iordning honom för sängen och sen ska jag natta Molly sen blir det film.

Natti natt

Inga kommentarer: