fredag 12 juni 2009

Vår eftermiddag

Nu sitter jag och får lyx behandling av min son han borstar mitt hår, det är så härligt.
Vi har precis kommit hem efter en tur till affären. Nu väntar vi hem min sambo sen är det lugn och ro som gäller.

Mollsan fick idag tre Sandybell filmer som jag köpte genom en auktion på Tradera i februari/mars men som aldrig kom och som nu har hittats av DHL så nu kom den fram. Mollsan gillar filmerna men tycker det är hemskt att Sandybell inte har någon mamma för hon har ju dött. Undra hur mycket hon kommer fundera på detta nu.

Efter jobbet var jag in en snabbis på HM och hittade en grön kofta på rean så nu är outfiten till Annikas bröllop kanske klar vi får se hur den blir alltså vilken klänning.

Vart en paus mitt i blogg inlägget för ett puss kalas med lille man, han är så härlig!

Nu ska jag spana på bilder på stugan, skulle vilja ha en livboj helst i vitt blått och en båt ratt för att ha på väggen och sen en segelbåt och fyr i miniatyr i fönstret... Vill ha det riktigt marint där...det lär ta ett tag men sen.

NU ska jag åter in i puss kalaset!

1 kommentar:

Fangoria sa...

OJ vilken tur du hade att de hittade paketet igen!!! Ja, Sandybell är lite sorglig ibland...