söndag 28 juni 2009

Vi är lyckligt lottade...

...att ha funnit ett sånt underbart sommar ställe. Vi har sovit vår premiär natt i stugan.
I veckan har vi kört allt till stugan så när vi anlände igår var det KAOS i stora mått men med en underbar sambo, mamma och Sticcan är stugan nu i ordning. Så mysig!!!! Och helt underbart mysig. SAmbon och Sticcan har sattit upp ett av staketen och grinden så bara den mot sjön kvar.


Mamma/mormor och jag har fixat inne vilket innebär att vi inte är lika solbrända som männen. Men fint vart det inne. Köket har mamma/mormor fixat till helt. Tack så mycket för hjälpen.
Vi har hunnit med mycket mer än fix och städ vi har tagit båt turer, vin, grillning och besök a Lina och Herman med familj och moster och Håkan.

Nu ska vi göra kväll. Kroppen är i behov av vila.... men hur det nu ska gå när jag har blivit aggresivt anfallen av ALLA mygg/knott/bomsar som finns vid vår stuga. JAg måste vara sllergisk då mina bett nu är som bölder över hela kroppen, helt sjukt!


Jag måste ha gott blod.

Sov gott hör sen!

1 kommentar:

Anna sa...

Eran stuga ser så mysigt ut=) Är den långt bort från där ni bor?