onsdag 17 juni 2009

Vilken dag

Jobbade på förfullt med fina Therese från Ö-vik och sen kom min familj och hämtade mig vid 14:15 och vi traskade bort till Nordea och skrev under några papper och fick lite råd och tips. Sen for vi bort till Shell och hyrde släp. 4 timmar för att hämta sofforna som skulle ligga ca 9,4 mil från oss det borde vi klara oss på. Vi for iväg, väg arbeten, stress och sen på det en dålig väg beskrivning. Jag vet inte hur många gånger jag ringde killen vi köpt sofforna av och frågade om vägen.... men efter MÅNGA om och men....kom vi slutligen fram. Resan dit hade tagit 2,5 timme. Vi in sa att vi hade bråttom, möttes av hur gulliga männsikor som helst (det var inte han jag pratat med i telefon som för övrigt också var trevlig utan detta var hans svåger och fru). Daniel och killen packade och jag och Robin fick dricka och blev erbjuden en massa grejjer dom ville bli av med, en lampa fick vi med oss hem. Sen var det bara att gasa hemmåt, kl 19:30 skulle släpet lämns in. Kl: 19:31 gasade vi in i Härnösand, hem packa ur och sen gasade Daniel iväg med släpet en kvart sent men det var ok. Vilken stress dag.... Sen la jag lillen och Mollsan mös med mig och Daniel i soffan och vi åt kvällsfika sen var det läggdax.
Har sovit som en stock, hela familjen har det. Inge krupp eller astma under natten men nu hostar lilleman så jag ska kika till honom.

Sofforna var såååå fina förresten, Absolut i kanon skick! Tack för affären (inte för att ni läser men iallafall)

Inga kommentarer: