tisdag 21 juli 2009

Bebisar och en massa annat

Halloj i sommar...kylan eller vad man nu kallar detta =)
Idag har jag haft besök av en tjej från Sundsvall som ska gifta sig till helgen, spännande. Grattis Annelie!
Visst har ni läst Hannas blogg, hon ska bli mamma igen, så kul lite avis är jag allt det är så härligt med gravid mage. Samma dag dom kom ut till oss och berättade nyheten så sa jag till Daniel innan dom kom "Idag kommer Hanna och Matte berätta att dom ska ha barn igen!" lärskigt att jag kände på mig det innan. Snart kommer den första två barns chocken för dom men sen släpper det=) Ska bli så spännande att följa graviditeten och sen få se lill pyret. JAg börjar som vanligt att gissa jag tror en gosse till. Så vill ni andra ha rätt gissa då på en piga för jag har fel i 75% av fallen.
Grattis Hanna och Mattias och inte minst blivande store bror Kiron.
På tal om bebisar jag mötte idag lilla Seija på stan med sin mamma Kajsa och pappa Fredrik, en riktig sötnos!
Robin har börjat prata så mycket så härligt att se och Mollsan har blivit en så stor tjej. Mina duld klimpar.
Idag har första födelse dags presenterna till lillen inhandlats, snart blir han 2 år....går så fort.
Nu ska jag vänta in resterande av familjen sen blir det till att starta med middagen, kyckling filé med ris och gorgonzola sås och lite vin till det, mums!
Ha en toppen dag....

Inga kommentarer: