fredag 31 juli 2009

Nu är det skrivet då ska det ske.

Igår var vi och hälsade på Lina och Herman i deras stuga, känns inge kul att dom ska vända åter till Kiruna jag eller vi kommer sakna dom. Men jag och Lina har ett gemensamt mål den 5 september 2010 ska vi springa tjej milen. Nu är det skrivet så nu ska jag göra det... springer dock endast 2 km idag men jag har ett år att utöka jag har bara inte testat än. Med tjej milen kommer en Stockholms visit också med shopping en liten morot. Jag måste komma på en belöning till mig själv om jag klarar det, något mer utöver bättre välbefinnande och träning.
Har du några förslag?

I morse efter en jogging tur kom besök från Stockholm Niclas, Rebecca, Susanne och Alice. Barnen lekte super bra och vi hade en mysig dag med bus, lunch och en massa trevligt prat. Synd dom inte bor närmare.

Nu är Daniel och Stig iväg och fixar fiske kort dom ska fiska i helgen och jag och barnen och mormor ska iväg och fira moster Malin imorgon och ev ta en tur in till Birsta på söndag.

Men nu ska jag bädda och sen blir det mat.

HA en toppen kväll och helg!

Inga kommentarer: