onsdag 3 mars 2010

Lillemans första telefon samtal med en kompis





Robins första samtal med en kompis hade han igår. Jag pratade med min kompis Hanna och då ville lilleman prata i telefon så då fick han det. Och han pratade på en massa så jag trodde det var Hanna han pratade med eftersom jag märkte att han fick svar. Han planerade en lekdag med Kiron och Kiron höll med. Båda två vart små sura när dom inte fick prata mer.



Tänk vad snabbt tiden går.... Här är Kiron och Robin småttingar




Så charmigt!



Idag är lilleman hemma, nu har han varit hemma i 3 dagar men iorgon bär det iväg till dagis och som han längtar. Ikväll får jag lite social näring då jag ska ha Blingo kväll, stressigt, mycket men kul.




Ska beställa några hemliga plagg till kommande babyn vill ha i mini storleken och den har dom slutat med så då passar man på och tar hemliga plagg för 100 kr st. Spännade och kul.



En gammal bild på Molly och grabbarna (Robin och Kiron)

Inga kommentarer: