tisdag 22 februari 2011

Nu är jag fru Fahlén!


Vi hade en sån lyckad och underbar bröllopsdag i lördags (19 februari) som vi delade med våra nära och kära.


Tack för att ni kom och delade dagen med oss. Tack för alla fina presenter.


Tack för all hjälp

*mamma och Stig, för all hjälp med mat och allt runt planering och bröllopet. Ni är underbara.
*vår värdinna Lina Juuso Norberg för allt engagemang, alla goda råd och dent fina talet.
Du är en viktig del i mitt liv.
*fotografen Annika Östman, vilket proffs!
*sångerskan Marie Molander, för den underbara sången!
*min underbara arbets kollega Lina för den vackra frisyren
*Lisa på Kicks för den fina sminkningen
*min syster och min svägerska för hjälpen med lille Albin
*moster m familj för hjälpen med städningen.
*min bästa vän Hanna för det gripande talet. Finns få som dig love you!
*Stig, svärfar, Annika för talen....
och alla jag glömt nämna ni är underbara

Inga kommentarer: