måndag 5 januari 2009

Då var det 2009

...mycket har hänt 2008, jag har njutit av livet med mina småttingar hemma och gjort mycket kul. Försöker komma på allt som hänt ska ta en fundering över året som gått...

Nyårs aftonen var mysig men med separations ångest, jag bestämde mig för att sluta amma då. Så nu är det 5 dagar sen jag ammade, man märker tydligt på Robin att han saknar "TISS" han gnäller och är grinigare än någonsinn men jag känner samma separations ångest. =(. Men snart börjar jag jobba och Robin är ju 1 år och 4 månader (på dagen då han slutade).
Längtar tills brösten går in sig, gillar inte ammnings bomberna som jag har nu, får se hur långa tax öron man får, sist fixade det ju sig =)

Och i förrgår den 3/1 då kom mensen igen inget jag längtat efter...hatar men man måste ju =)
Snart är den över för denna gång iallafall.

Nu ska vi göra frulle...

Inga kommentarer: