tisdag 17 februari 2009

Inget spar här inte...

Jag som hade i planen att förlänga eller spara ut mitt hår när jag började jobba. Jag har gjort tvärtom, idag klippte min kollega Therese míg nu är det riktigt lutat page, så nöjd =) TACK!!!
Annika var in på jobbet med fina Agnes, hon hade kläderna hon fått av oss. Hon är så fin.

Min sjukling till sambo håller på och lagar mat, det blir fläskfilé, färska champinjoner och ris.
Barnen har redan ätit dom fick mat efter önskemål det vart plättar.
Vid 15:40 varje dag blir Robin grinig för då är han hungrig, så senast 16:00 behöver han mat. Men ibland så skjuter vi på det med hjälp av en frukt när grinigheten är på gång.
Nu sitter kidsen i soffan och knaprar på äppel klyftor.

Läste en blogg jag brukar följa och fick beröm =) läs http://jzl.se/blogg/?p=91
Det är alltid kul när kunder är nöjda=) Tack!

Nu vill min son se på Meckar Micke, ska ta ett snack med storasyster om vi kan se på den filmen. Hon säger NEJ men det är bara för att tjura. Så han får vänta tills "Jojo´s Cirkus" är slut sen är det hans tur att välja.

Nu ska jag läsa mig igenom dagens blogg uppdateringar, hoppas många uppdaterat.

Ha de toppen.
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästa gång ska jag bannemejj klippa mej kort..
Kan du inte lägga in en bild på hur du ser ut nu =)