fredag 20 februari 2009

Klockan 04:00...




...börjar min gosse grina och då vill man INTE kliva upp när man ska jobba. Han gnällde på ett tag sen gick min sambo och tog upp honom och bytte blöja och gjorde välling till båda barnen då Mollsan också vaknat och ville upp. Hon fick gnällande ligga kvar och sen åt dom båda välling i sängen och ett svagt hopp om mer sömn fanns i mitt sinne med ack nej, det vart till att kliva upp strax efter 05.


Så vid 05 var hela familjen Fahlén uppe och lekte för fullt. Vi kom iväg i tid jag och Mollsan kl: 06:36 satt vi i bilen och kl: 06:49 for jag från dagis så nu har jag fixat och donat här på jobbet. det är så skönt att vara i tid och ta det lugnt innan kunderna ramlar in =)

Robin är hemma med Daniel för dagis ringde igår när han var där och sa att han hade variga ögon och inte var pigg så nu är han sjuk igen... kan min familj få vara friska nu snälla. Man tycker ju kylan borde frysa bort alla bakterier men icke.

Efter jobbet blir det inhandling av vin och sen bär det hemmåt för att ha fredags mys=)
Imorgon blir det lugn och ro och kurering så vi blir pigga och krya tills på måndag. Annars får min mamma (mormor) komma och vara med Robin för jag vill inte vara hemma från jobbet nu och är Daniel pigg vill och måste ju han jobba han har ju varit hemma ett tag nu stackaren.

Nä.. nu ska jag ta mitt uppåt chack...kaffe så jag klarar denna dag ;) Som tur är så är jag en morgonpigg person men kvälls trötter.


Kommer ej blogga så mycket i helgen om jag inte får låna dator av min pappa för internet är fortfarande ej fungerande i vårt hem, och kommer så förbli i 3-4 veckor så det blivit fel då jag tog tele2. Dom hade ej lagt in ordern om bredband endast telefon men papper ang vårat "nya" bredband har vi fått så sen november har vi väntat men ej... konstigt fel att missa en order dom brukar dom ju vara snabba och fixa...men men,... snart så!

Ha en härlig fredag och helg!


Kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där! Härligt att vara uppe med tuppen... Eller? haha :) Hoppas ni får mysigt ikväll i allafall!