lördag 28 februari 2009

Kuber och friskluft.

Håller på att tända alla värmeljus här hemma. Blev riktigt kär i mina "kuber" så imorgon blir det 2 grå och 2 vita till =) Går ju att kombinera och göra stora ljus "kreationer" och små.
Och perfekt att matcha det mesta här hemma. Och fint att ha på altan till sommaren =)
Imorgon kalas dax, inge kul med mix vecka när man sak hem till Erica och hennes alltid lika mumsiga kalas, underbara tårtor och kakor. Men jag kan vara stolt när jag far därifrån utan en massa onödigt men smarrigt i magen. Måste slå in lilla Livs paket...hoppas jag har tejp...hmm... tror det är slut men då får man ta något fint siden band och fixa till det så.
Snart är min sambos mat klar. Han ska få hemma gjorda vitlöks klyft potatisar och grill korv, snabbt och enkelt och han gillar det =)
Barnen sitter och gosar dom är helt slut körda sen vi varit ute, gick ut vad halv 15 och kom in strax innan halv 17. Skönt att få frisk luft. Det vart skottning, bob åkning och skid åkning.
Nu ska jag plocka undan denna dator så man kan ta det lugnt och bara mysa ikväll. Ska kolla på Melodifestivalen och Petra, jag tycker hon är skit bra värd för festivalen.
Hörs imorgon.
Ha en härlig lördag kväll =)

Inga kommentarer: