lördag 28 februari 2009

Lazytown och en tablett ask det är lördag.

Barnen sov till halv 7, som sovmorgon. Nu smaskar dom på sina lördags godisar och jag har slurpat i mig en mix. Nu är det kaffet som gäller. Idag blir det lite affärer och kanske ett besök hos någon barn familj.

Igår vart det sen kväll för Mollsan hon kollade på "Let´s dance" med oss och somnade i saco säcken, så vi bar upp henne till vår säng. Men ikväll ska hon sova i sin säng. Robin somnade direkt när jag la honom kl 19. Vilken cool klänning Laila Bagge hade när hon dansade igår. Vad dom gjorde det pinsamt för henne och Niclas Wahlgren, såg riktigt jobbigt ut för dom.
Nu ska jag kika i lite bloggar och sen ska vi väl starta dagen.


Skorna som jag nämde att jag köpt till Mollsan. Hon älskar dom och hade på dom hela kvällen igår och imorse skulle dom på igen. Det är kul att köpa saker när dom verkligen uppskattas =)


Så här ser det ut i vår soffa. Förr ofta men nu börjar det bli mer sällan nu är det mer tjuv nyp och gnäll som gäller med en gnutta kärlek =)

Inga kommentarer: