måndag 16 februari 2009

Mot sängen...

Host, snörvel och hals ajaj... det är vad jag hör. Min älskling är inte pigg, han är hemma nu och kurerar sig. Snart måste vi få bli piggelin igen. Jag mår rätt bra, lite mini förkyld är jag men de är inget. Mollsan är också lite förkyld och Robin är än så länge pigg (peppar peppar ta i trä).
Idag har jag färgat håret, vart en guldig nyans i grunden med några ljusa slingor på och mörka ansatser. Ser naturligt ut. Härligt att få bort det askiga torr barret jag hade. Tack Therése!!!
Ska få någon av kollegorna att kapa av några cm i nacken på mig här framöver ;)
Nu ska jag stänga ner denna dum burk (som jag fortsätter låna av far min) och ta och träna lite och sen blir det att krypa ner i sängen och läsa lite Mama och snusa på min gos tjej som sover brevid mig. Imorgon är det back to work =) Efter jobbet måste jag handla lite met och sen blir det familje mys.
Måste ringa min vän Hanna och påminna om onsdag då hon ska vara min färg modell när vi har färg utbildning (om du inte läser det här). Hon är perfekt som modell då hon är öppen för det flesta färger och frisyrer, blir spännande för henne varje gång. =)
Sov gott =)

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Kikar in och säger godnatt ;-)