söndag 22 februari 2009

Oväntad romantik...

...jag och Daniel hade myskväll till Melodifestivalen och tog oss några glas vin och myste på. När Daniel skulle hälla upp vin kom en droppe på bordet och kolla hur droppen vart. Romantik på högnivå =) Det är en av få gånger jag tycker det är helt okej att spilla röd vin.



Många bra i Melodifestivalen. EMD hade glömt sina scarfar ;)
Mina favoriter för kvällen var Molly Sandén med sin underbara röst, EMD var bra och så gillade jag BWO. Alexander Bard är ju så egen höll på att skratta på mig när jag såg honom i sin ridhjälm. Han är en man som testat det mesta =) bla har han varit prostetuerad men han kallar inte det för det han var sexarbetere och han säger att det var den bästa tiden i hans liv...han är verkligen en person för sig och det tycker jag han ska uppskattas för.

Gick och la mig vid 22, ovanligt sent nu för tiden. Och det fick jag sota för kl 05 vaknade gossen....

Inga kommentarer: