onsdag 25 mars 2009

Denna utsikt...





...skulle jag vilja ha nu ;)

Länge sen man var i värmen... det var 2004 i juli när jag och Daniel förlovade oss på stranden i Marmaris Turkiet. Längtar tills det blir en resa i framtiden =)

Somnade igår kväll med huvudvärk och vaknade med det imorse...jobbigt. Men då klev min sambo upp och vi drack kaffe och satt och babblade vid köksbordet vid halv 6 i morse, mys stämning på hög nivå! Min sambo tycker jag är så uppåt och speedad på morgonen men jag älskar morgonen...oftast.

Igår hämtade jag en massa grejs från min syster då hon har rensat förrådet sitt, microfoner och synt till barnen och en bok sen jag var liten, 365 sagor (hittade en på Erikshjälpen innan men det var ej samma) den är så underbart fin. Fick sista delarna till en hylla så nu är det 3 st hyllor i förrådet, mycket förvaring! PERFEKT!
Sen vart det myskväll till Rosing och gänget, hahah vilket gäng! Sen 21 var vi i säng, skönt men som sagt med skallebang!


Idag blir det jobboch våffel lunch med mina kollegor och efter jobbet ska jag och D till Birsta och köpa rumsavdelaren Expedit till Mollsan och ev den fina spegeln till mig som tidig present!!
Sen blir det IKEA middag och barnen får vara hemma med morfar ett tag.

Nä nu sak jag styla till håret så jag inte skrämmer mina kunder.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer: