torsdag 26 mars 2009

En lång dag...

...igår hade jag en riktigt lång dag, eller den kändes lång på ett positivt sätt.
Jobbade och åt mumsig (för god nästan) våffel lunch med tjejerna på jobbet. När jag kom hem for jag och Daniel till Birsta och barnen var med morfar. Vi kom hem med lite grann, 2 rosa förvarings backar till Mollsan, Expedit hyllan, SPEGELN till mig =) och Daniel inhandlade en påse tränings kläder från Stadium. Jag hittade ett par rosa converse, men slut i min storlek snyft.
Väl hemma vart det upp montering av nya hyllan och ner montering av gamla hyllan (vad ska jag göra med den?!?!) och om möblering av Mollsans rum! Idag ska jag hänga upp tavlor och dona lite där inne igen.
Sen ska min för tidiga present upp på väggen över soffan i vardagsrummet, ni ska få se bild sen!

Ska bli så kul på lördag med vår EVENT eftermiddag här på salongen. Ska kolla om vi inte kan ha en liten blogg tävling snart här på sidan också =)

Ha en mysig dag!

Inga kommentarer: