måndag 16 mars 2009

En promenad och lite tv

Idag har jag och Robin haft lugn dag en vil dag. Vi tog en lunch promenad med faster och Alma, Robin sov och andades så lugnt i vagnen men det är ju inte så konstigt i friska luften. Vilken super vagn i detta väglag.
Nu när han sover har han vädrings luckan på glänt. Nu har han sovit lugnt en natt och håller tummarna för inatt. Han har somnat nu och sover lugnt, Mollsan också.
Imorgon ska han få gå på dagis, BM tycker väl han bör ha någon dag till i lugnet hemma men man kan inte vara hemma hur länge som helst, jag behöver få komma hemifrån och andas och sen har jag mina kunder och kollegor. Nu håller vi tummarna för en frisk period i vår familj. Mollsans prickar var nog bara en reaktion mot något.

Snart är det dax för "Spårlöst", favoriten. Så nu ska jag spana i lite bloggar och sen blir det duschen och sängen.

Inga kommentarer: