tisdag 31 mars 2009

Inga kruk blommor men snitt blommor.


Så är det hos mig, tar död på alla krukväxter så några såna har jag inte men snittblommor är så välkommna. Levande blommor gör så mycket...

Just nu skulle jag vilja ha en bukett tulpaner här i tv rummet, måste inhandla lite blommor imorgon. Det ger rummet det lilla extra, skulle vilja ha en vit bukett i tvrummet, en röd i köket och en rosa i sovrummet (lyx). Men det blir nog två buketter imorgon till de först nämnda rummen. Ska nog kika på pelargonior också... måste nog börja med några krukväxter igen.


Lite av känslan i denna bild vill jag ha hemma hos mig nu till våren/sommaren
Fick inspiration av denna tjejs blogg pastellvit.blogspot.com/ det är därifån jag lånat bilderna.




1 kommentar:

LINAH sa...

Tycker bara det är jättekul att du gilla min blogg. Låna på du.=) Vi verkar ha ett och annat gemensamt(mamma, frisör osv..)Nu ska jag kika vidare på din blogg. / Linah