onsdag 22 april 2009

God morgon

Trött var jag när Mollsan imorse sa "Mamma kan vi kliva upp nu". Klockan var då efter 6 så det var bara upp och hoppa. Hörde Robin ligga i sitt rum och ropa "Hallooo Hallooo, mamma, hallooo" och när jag öppnar dörren står han i sängen och tittar på mig och säger "Hej, lelling" med ett stort leende på läpparna. Så vi gick ner jag enbart halv vaken.
Barnen kollade på Dora och drack välling och jag försökte lägga ett par ögonbryn =). Håret stog åt alla håll så en mössa var ett måste när jag lämnade Mollsan på dagis. Nya fröknar idag och samma fråga om vart Robin är och att vi haft sån otur med sjukor i år....så åter igen så fick jag berätta hela Robins sjukhus vistelse och sjuka. Skulle haft ett inspelat band. En stackars mat fröken är där varje morgon får höra allt varje morgon, stackare....

Nu ska jag byta blöja sen blir det nog lite städning och vikning... Och sen ska jag kanske kika på utemöblerna om jag orkar ta mig dit till garaget...

Nu tycker jag att det stinker här...så det är blöj dax...sen en kopp java till =)

Inga kommentarer: