onsdag 22 april 2009

Inte klar med att göra listan...

...vart tog den fina energin jag hade i början av veckan tagit vägen. Men lite kalas grejjer har jag hunnit med att inhandla. Hade tänkt mig andra asaker från bla Lagerhaus men dit blir det ingen tripp så Coop fick duga. Måste in på stan en snabbis imorgon ha några små saker men tiden finns inte riktigt, i vanliga fall får barnen följa men jag ska inte ha med R i butiker och allmänna platser för att slippa basiller men idag fick han följa med en snabbis in på Coop, vad gör man när man måste! Ska se om jag kan ordna någon barnvakt till honom på söndag när det är kalas men iof så ska han ju på dagis dagen efter så det kvittar han måste ju vänja sig och klara av basiller. Vi får se.

Många blir det som kommer. Alla utom en har tackat Ja och den sista tror jag nästan inte kommer för hon fyller också år samma dag som Molly alltså på måndagen och då firar dom kanske också på söndag. Men många barn blir det...ska se om jag kommer ihåg alla namn.
Molly, Robin, Alma, Kiron, Leo, (Leos syster Liv), Frida, (Fridas syster Celine), Oliver, Harry, (ev bror Tage), Sara och Alice och sen ca 10 vuxna (föräldrarna till barnen). Blir kul många jag inte känner. Mollsan har fått välja några från dagis som hon vill ska komma, järn gänget 3-4 åringarna!

Nu ska jag fixa dragsko i min sambos byxor och sen ska jag ta tag i någon av mina "punkter" på listan.

Ha en härlig kväll...vart jätte sugen på en kopp ny bryggt kaffe efter att ha läst Malin Å´s blogg men då blir jag sömnlös inatt har blivit så koffein känslig, synd får bli en kopp favorit teet, "Kvälls Ro". Testa det från Friggs

Inga kommentarer: