torsdag 23 april 2009

Listan

Fixade toan igår kväll så det vart en sen kväll. Men toaletten luktade klorin och såg så ren och fin ut, vart bara spegeln kvar så den ska jag in och putsa sen. Ser att min sambo lagt en påse arbetskläder i hallen så dom ska tvättas idag. Sen ska jag skrubba våra utemöbler i eftermiddag.

Lilleman är lite bättre, eller mycket bättre än vad det har varit. Hostan har lättat och snoret har slutat rinna, håller tummarna.

Så listan för idag är:
*Utemöblerna
*Formar, servetter.
*Hello Kitty outfit till M

Måste fixa de två sist nämnda på 1 timme, mer tid har jag inte som barnen kan vara med Daniel han jobbar ju.

Nu ska jag spana på lite Vakna med The Voice och dricker java. Sen får jag börja med listan ;) eller inte...

1 kommentar:

Lena sa...

Klorin dödar. Underbart! Kill 'em all!! (Toalettbacilluskerna alltså).