fredag 24 april 2009

Lite mys, Hanna och lite Barbro...

Mys framför tvn. Robin var ledsen så Daniel tog upp honom så vi har myst på här i soffan. Mollsan la sig vid halv 20 och somnade direkt UTAN napp =) Hon är så duktig.

Imorgon kommer Alma hit och ska vara med Daniel och barnen när jag, Johanna och Kajsa far på bytardagen. Kanske kommer man hem med något fynd om inte annat så hittar man nog några slit och släng kläder =)

Kollade på "Berg flyttar in" det var hos Barbro Svensson, hon är så härlig och vacker. Hon har sån utstrålning och energi och verkar ha sån kärlek. Det är en jag gillar Lill Babs!

Pratade med Hanna nyss, vi pratade om valborg ska hitta på något tillsammans. Dom hade lust att partajja loss och ha barnvakt, det skulle vara skoj men jag vill inte lämna Robin hos någon nu när han är så känslig och ska ha alla mediciner som inte någon annan vill ge nu eftersom han protisterar så. Men sen måste vi ta en barnfri gång =)
Hanna är så gullig hon syr kläder till mina barn, vart så kär i ett par frotté knickers hon sytt och nu skulle hon sy ett par till min lille R. Ska bli kul!

Nä nu ska jag spana på tvn lite och läsa bloggar om vart annat sen blir det till att hänga tvätt och sen ska jag gå och sova.

Sov gott.

Inga kommentarer: