tisdag 28 april 2009

Mysiga regn

Ganska mysigt med regn iallafall, det luktar så gott ute. Jag klev upp 05:15 och fixade iordning mig och gjorde välling vid 6 gick jag in till en sovande gosse och tog med honom ner han var så mysigt trött. Han fick medicin och välling sen myste vi på i soffan och tog det lugnt innan vi for till dagis. Idag skaulle han han ha med sig en ballong. Mollsan och Daniel sov så sött, hon har haft feber inatt igen men kanske hon blir pigg idag hon vill ju så gärna till dagis igen.
Idag ska jag in på HM och byta ett par byxor som Mollsan drunknar i. Sen ska jag hem till min lilla familj och mysa på.
Hoppas vädret vänder till valborg då vill vi ha fin väder med solsken så man kan sitta på altan och mysa på kvällen med föräldrarna ur familjen Kjönberg/Magnusson om nu alla är friska och krya men det är vi.

Mollsan fick så underbara kläder som Hanna sytt hon har blivit så duktig jag har skrytit om dessa kläder till alla som hälsat på oss. Och jag sak till henne och välja ett tyg så ska hon sy ett till plagg till Mollsan. Jag längtar till Robin ochkså får något fint av henne. Hon är toppen.

Nä... nu ska jag göra lite nytta. Ha en mysig dag och njut av regnet...det är ju faktiskt mysigt =)

1 kommentar:

Irene sa...

Håller med - regn är mysigt!!! :-)