fredag 24 april 2009

Trött...

...men med en kopp java i handen och en promenad så ska man vakna. Robin vildar omkring min benen, mycket piggare än innan. Hoppas det håller i sig.

Igår kväll slog jag in Mollsans paket och gjorde iordning fiskedamms påsar, lite till ska inhandlas till dem och sen måste jag inhandla ingredienser och fylla upp kylen idag.

När jag var in på Åhlens såg jag att dom hade ett par kuddar som jag vill ha på halva priset....synd man fyllt år redan...snyft. Vita med rosa rosor och gröna blad.

Imorgon blir det bytardagen med svägerskan, jag och hon i ottan i kampen om första platsen vid dörren =) Vi har kort om tid imorgon in och ut snabbt sen måste svägerskan iväg till Birsta dock inte för att shoppa utan för att titta på sin sambo som bowlar. Håller tummarna för honom det är för att se om dom platsar in i elitserien, igen.

Nä nu ska jag i ytterkläder och promenera så lillen som vaknade vid 5 sover i friska luften.

Ha en toppen dag för det ska jag ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för smycket till E!
Hon blev så glad och har på det till dagis.
Paket till Mollsan är på väg...
Stor kram!