fredag 24 april 2009

Underbara vår

Promenad, handlat mat och annat vi var i behov av och städning på altan det är vad denna dag har innehållit. R har sovit 2 ggr idag, han mår så bra av att sova i friska luften. Idag har även hans stora matlust kommit tillbaka, äntligen! Han åt nog 1/3 av min pizza.

Nu är min sambo ute och skrubbar altan sen ska han olja den.
Imorgon blir det som sagt bytardagen för mig och svägerskan och sen måste vi till Babyproffsen i Birsta och lämna ett kvitto som dom behöver när dom ska skicka vår vagn till Emmaljunga. Blir en snabbis in på BARNENS HUS och sen behöver jag en vax duk till bordet ute. Sen ska vi hem igen och då ska Daniel byta däck på bilarna och jag ska fixa med Mollsan kalas som hon ska ha på söndag.

Nu ska jag kolla in lite recept och annat smått och gott. Läste i min boss blogg att hon fått en trevlig kommentar, och om kammentar skrivaren vill veta så fick jag min lön idag och har alltid fått den i tid =)

Inga kommentarer: