lördag 25 april 2009

Välkommen värmen!

Vilken lång underbar vårdag!
Idag har vi börjat dagen med mys och sen 9:10 stod jag, Johanna och Kajsa utanför bytradagen. Hittade inte så mycket, mer förra året men ändå en del låg i påsen när jag kom hem. R fick två par baggy byxor och en Po.p t-shirt. Mollsan fick en massa klänningar, 3 par byxor, 1 par skor m.m.
Efter det for jag hem och tog över barnen och Daniel gick ut och oljade verandan och sen for vi till Birsta och handlade utemöbler till barnen. Och en vaxduk till bordet ute, ytan var så ful och behöver en omslipning... så nu är det en vaxduk på den.
Sen for vi hemmåt och fixade lite hemma och Daniel bytte däck på bilen, sen vart det god middag.
17:00 gick vi ut och jag fixade med möblerna och Molly och Robin busade med Lilo och Tim. Dom lekte så bra ihop Lilo och Mollsan är lika gamla och Tim och Robin är lika gamla. Dom var med sina föräldrar hos våra grannar men trivdes ännu bättre med mina barn här ute =) Klart det är så barn är roligare att leka med ;) Jag känner föräldrarna sen innan. Barnen älskade när vi tog fram och premiär hoppade hopp borgen, den är en höjdar grej i år igen.
Med Lilo och Tim ska vi leka igen!!! Det var så roligt!
Kl 20:30 fick vi stoppa leken och ta in barnen. Robin la jag tidigare vid 19:30.
Nu sitter vi, jag Mollsan och Daniel och myser framför Robinson.

Nu ska vi mysa på och ladda inför 4 års kalaset imorgon som Mollsan längtat efter i 1 år.... ska bli UNDERBART att ha kalas för henne.

Inga kommentarer: