fredag 22 maj 2009

Öde lokaler....

Igår kväll gick mina sambo och barnen och sov tidigt så jag tog på mig spring skorna och min stepper och satte igång, 45 min gick jag på den riktigt skönt!
Efter ett tag kom lillan ner och satt i soffan och väntade på att jag skulle komma och sova så kl 21 la vi oss. Skönt med tidiga kvällar.

Imorse hade jag en mys morgon klev upp 04:55 gjorde iordning mig och drack kaffe innan jag hörde lillen ligga och sjunga "lille katt" på sitt egna lilla vis. Då tog jag upp honom och gick ner och tog medicinerna, gick mycket bättre idag än på länge han kollade på en brandbil på tvn och då fungerade det en aning bättre. Sen gick han upp och väckte Mollsan och sen ville dom ha välling i mamma och pappas säng och så fick det bli. Vi tre låg och pratade om dagens upplägg. Dagis först och där ska dom vara med varann hela dagen eftersom det är så få barn trodde det var ca 5 st. Sen ska vi på sjukhuset med Mollsan hennes 4 års koll och sen Mc Donalds sen måste vi hitta ett paket till faster som fyller 22 år idag, GRATTIS och sen ska vi försöka hinna dit, kan bli stressigt men vi ska försöka annars blir det under helgen (så du vet faster).
"Idag är det ingen vanlig dag idag är det faster "Knas" födelsedag, hurra hurra hurra"
Frågade Mollsan vad vi skulle köpa till faster, en docka som Alma kan leka med tyckte hon!

När jag lämnade barnen på dagis ar lokalerna så gott som öde bara dom två och fröken Inger. Det visade sig att dom bara blir 3 st barn, mina och en till. Och 2 st fröknar idag får dom uppmärksamhet =)

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen aär det arbete som står på schemat!

Inga kommentarer: