onsdag 13 maj 2009

I mitt hår

Två sovande barn och en trött mamma med Room Service och nyaste nr av Mama som kom i lådan idag.

Efter detta så blir det en dusch.
Detta använder jag i håret, Hair Repair Shampoo och Nourshing Conditioner när jag duschar för att mitt hår är riktigt behandlat (läs blekt). Sen som styling imorgon blir det platt tången och då med Strait line Thermal Defense som värme skydd och sen Tight för volym och Taffy för min lugg som inte vill som jag vill. Och sen avslutar jag med lite Dramatic f/x spray. Sen har jag min enkla page!
Jag gillar verkligen Lánzas produkter, inte för att vi är en Lánza salong utan för att dom är bra och doftar underbart.
Nu ska jag snart sätta igång med detta men först ska jobb bloggen få sitt och tidningen ska också få lite uppmärksamhet!
Natti natt!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hej!
Har sett att du kikat in på mamma24, kul!
Kommer till Härnta i midsommar, har en tanke om att ta kontakt me TÅ för en liten intervju eller något, vad tror du om det?
Karin hälsar :)
Kram!

KidzShopping sa...

Tack för hårtipsen du har här... Måste nog göra ngt åt min "katastrof" snart /Malin