torsdag 21 maj 2009

Klar ropas från toaletten

igår sa jag till min sambo att jag skulle kliva upp med honom....en vart det morgon och hans väckare ringde så var jag inte redo att kliva upp, men kl 06:15 vaknade mina barn så lite sovmorgon fick jag!
Vart väckt vid ett inatt då min mobil ringde men jag kände inte igen nr och orkade inte svara kollade idag nr tillhörde någon Kim Vestberg i Askesund....ingen jag vet vem det är... tur jag inte svarade.
Nu har vi kikat på tv Tingeling och ätit frukost och jag har spanat in butiken i inlägget nedan.
Idag blir det en lugn dag som synes blir sol fri...tyvärr.
Min att göra lista lyder så här:
* Vika tvätt
* Sola
* Inhandla middag och lite till
* Hälsa på Hanna tror jag.
* Ta det lugnt!
Men nu ska jag forsätta att mys på nu på morgon kvisten. Börja med att ta hand om en dotter som ropar "KLAR" inifrån toaletten!

2 kommentarer:

EMma sa...

Ja du, blev så irriterad.. Jo nog kan hon vara nyfiken,, Har hört några andra med som kommer säga till.. Men ska de med sitta i möte med henne då? Nu törs man juh inte säga ngt? Ska du på fikat på tisdag? Ha en trevlig dag.. Kram

lillasyster sa...

Det kom inte, skumt! mailade till din msn mail.

men det e gardiner som e dina (tror jag om ja inte fick dom) å jag ska inte ha dem. ett par panelisar, svarta med genomskinliga fyrkanter, svarta spets gardiner.
om du ska ha dem, eller kan jag kasta dem?