lördag 16 maj 2009

Ligger minus i egentid

Igår vart det inte en sekund egentid, Mollsan vägrade sova och Robinvaknade och hade feber och astma. Känner att man skulle behövt egen tid.
Idag är Robin bättre i febern men han har lite astma. Han vaknade 04:30 så ingen sovmorgon här inte. Men vi somnade här i soffan till 07 när Molly kom ner då vaknade jag och 30 minuter senare vaknade Robin. Sen har vi varit vakna, barnen pigga och jag trött. Daniel sover än.

Tråk väder idag skulle vilja ha fin väder så man får känna sig på topp. Men det kommer.
Nu ska jag kika mig omkring på nätet. Ha en bra dag!

3 kommentarer:

KidzShopping sa...

Ja, lite egentid brukar ju aldrig sitta dumt!

Du får ha en bra dag, också får vi hålla tummarna för att vädret vänder! /Malin

Fangoria sa...

Ni med, pöss

Emma sa...

Hej!
Vad fin bloggen är.. Är så sällan jag är inne på datorn nu för tiden.. DU vet juh hur det är.. Egentiden.. När ska den hinnas med?
Hoppas att ni får en trevlig helg..