torsdag 14 maj 2009

Lite nytt smink


Nu är det den tecknade PIPPI på Söderhavet som gäller. Robin ropar PIPPI så fort hon kommer i bild, det vill säga OFTA.
I eftermiddag har jag och barnen varit på stan, jag har inhandlat ny mascara och ögonskugga (köper smink alldeles för sällan). Oftast är det bara barnen som får garderoberna och rummen uppdaterade men denna månad har varit min. Känns skönt med en del nytt åt sig själv.
Nu ska jag snart börja med lillens kvälls rutiner och sen ska jag och Mollsan läsa en bok "Så gör prinsessor" och sen är det läggdax för stor tjejen. Sen blir det små städning och Grannfejden tror jag och sen blir det tidig kväll. Är så trött efter kl 17 varje dag...
Imorgon är det fredag med familje mys på kvällen och en helg framför sig. Undra vad den ska innehålla? Lugn och ro och en massa mys hoppas jag och en stor bonus är ju om vi får fin väder. Nä nu ska jag läsa MAMMA24!



1 kommentar:

KidzShopping sa...

kul att köpa lite nytt smink! Jag skulle behöva rensa ut.. Köper alltid massor med ögonskuggor etc men använder dom sällan!

Ska ni också på kalaset nästa helg? =) /Malin