söndag 10 maj 2009

Löjligt lycklig över vår PVR box

Kollar på komedin "På smällen"... Riktigt rolig, har sett den tidigare och vet att jag kommer sitta och lipa när babyn kommer (man är ju känslig när det gäller sånt). Såg den första gången strax efter Robins förlossning, då var det riktigt mycket skratt och en hel drös tårar =)

Älskar vår nya PVR box, hade missat denna film om vi inte haft den men min sambo spelade in den så nu kan jag se den och 30 andra filmer vi spelat in när vi har tid. Och bäst av allt är ju funktionen att kunna pausa i ett program man ser och se när man kan, för jag missar alltid saker jag vill se av mina älsklingar eller bara av att jag själv inte har ro att sitta men nu kan jag pausa och se när jag vill...TOPPEN. Jag är säkert bland de sista att ha en PVR box så ni tycker säkert att jag är löjligt exalterad över detta men det är ju nytt för oss =) Jag ser sällan på tv men nu kan jag se det jag vill när jag vill det, toppen!

Så nu ska jag trycka play och se det sista mest gripande av filmen "På smällen" sen blir det läggdax.
Ser nu att det är den 10:de idag, då har Daniel och jag varit ihop i 10 år och 10 månader idag =)

Men nu blir det tv och sen sömn...så sov gott och dröm sött så hörs vi sen!

2 kommentarer:

KidzShopping sa...

Ja en sån boxer är superbra! Är inne på vår andra nu och vi är otroligt nöjda.... /Malin

3 barnsmamma sa...

Vi har precis skaffat en sådan box och jag håller med dig, det har blivit så mycket lättare att se på Tv nu... Speciellt med små barn i närheten som vill ha uppmärksamhet!