söndag 31 maj 2009

Morsdag med doft av Miss Dior

Vaknade av att mormor och Robin var på väg ner och jag fick ligga kvar i sängen med Daniel och Mollsan. Då sa Daniel "Grattis på morsdagen" och då sa Mollsan "Är det morsdagen idag? Pappa kan vi ge mamma presenten?". Daniel svarade jag och gick ut ur rummet då säger Mollsan "Mamma du ska få en presentet, det är en parfym, det är en parfym" precis som hon bara var tvungen att få ur sig det =) Barn är så söta. Mollsan öppnade mitt paket och i den fanns parfymen Miss Dior Chérie LÉau den luktar så gott. Det är så härligt med en ny parfym Daniel är så bra på att välja parfym till mig. Man blir så glad när man blir överaskad. Nog för att nu kan jag ju förstå att egentligen har Mollsan försagt sig en gång innan då hon stod och kollade på mina parfymer och sa "Mamma när du får din nya parfym kan ju jag få dina gamla" men då tänkte jag inte på det.

Tack mina älsklingar för presenten!

Nu ska jag fixa frukost och sen ska jag hämta ner min sambo som ligger och drar sig. Barnen är sjö vilda här nere! Idag blir det nog bara en mys dag med sol och familj kanske en bil tur.
Ha en härlig morsdag alla mammor och alla andra.

1 kommentar:

Emma sa...

Å vad härligt med lite nya dofter.. =) Här är man slut efter en dag i solen..