söndag 24 maj 2009

Söndag med mycket innehåll


Då var det söndag kväll och en underbar helg är till ända, snart börjar en ny härlig vardags vecka igen....som avslutas med en härlig helg =)

Idag har jag och barnen varit på äventyr började med en promenad till ett vatten drag där barnen fångade grodyngel med sina håvar och hinkar. Sen tog vi en prommis hemmåt igen, Molly hejade på alla vi mötte. Efter det tog vi en tur till blom affären tänkte platera lite men jag ska ha rosa/vitt i år och inga av de ros blommorn rekomenderade hon mig att sätta ut än så då väntar jag. Sen bar det av till Jysk och skulle där inhandla en låda till dynorna ute men kunden innan mig köpte den sista så jag bokade en vid nästa leverans, hoppas det blir SNART är less på att ha kaos vid altan dörren!

Sen bar det hemmåt igen vi fick då besöka va faster/svägerskan Johanna, lilla Alma och Johannas kompis Kajsa, sen kom pappa/morfar och sen kom svärmor/farmor så vi har haft mycket besök idag! Sen bar det av till havet så barnen fick leka på stranden, Robin är då inte rädd för vatten han gick ut så han hade vatten till knäna... som slutade med att jag var dyng sur om fötterna i jakten på honom. När vi kom hem igen sov barnen i bilen så jag tog fram städ korgen och städade och dammsög bilen. Och sen vart det middags fix, hamma gjorda biffar med brie ost i, mums!

Vid 18:15 kom min sambo hem från jobbet då åt vi middag ute på altan sen vart det bad dax för barnen och sen läggdax. En mycket aktiv och händelserik dag, en härlig dag!Centrera

Man mår så bra när man ser dessa två le, och det har dom gjort konstant idag!
Vad har ni gjort idag?

2 kommentarer:

fresh&clean sa...

hej!

(om du får denna kommentar två grr så är det jag som är klumpig)

Iaf, du länkade till dett ainlägg där du har en bild på dina barn. Jag vill bara göra dig uppmärksam på att att jag alltid publicerar minst en bild/inlägg på fresh&clean, dvs denna bild kommer representera din blogg. Om du vill ha någon annan bild på fresh&clean så går det bra att maila: freshandclean.blogg.se. Det kan vara på dig eller ett annat kort som du har tagit själv och som du tycker representerar din blogg!

kram
//fresh&clean

fresh&clean sa...

hej!

Nu är delar av detta inlägg publicerat på fresh&clean!

kram