onsdag 20 maj 2009

Stekare.

Nu har jag och Mollsan tagit vår shopping tur, men alla butiker var ju stängda så det gick fort =/ Dollar var öppen så det blev några små saker därifrån.

Efter jobbet idag blev det Fire House för lite låtsas sol (det måste vara 4 år sen sist) sen handlade jag och sen hämtade jag mina guld klimpar på dagis. Tror jag ska steka mig ett par minuter imorgon också om jag hinner och sen ska vi vara ute om vädret tillåter och testa barnens nya fiske håvar.

Idag fick vi vår pack lista från vår chef så nu är det bara att fundera vad vi ska göra...hmmm...camping något tror jag! =)

Men nu ska jag börja med nattnings rutinerna!
Natti natt på er!

2 kommentarer:

Malin sa...

Sidor med fina skor:
www.stevemadden.com
www.forever21.com


Tror vi ska till Sara på lördag, dock har oliver fått några konstiga utslag ?! så jag ska på jouren med han imorgon och kolla bara så vi vet vad det är... Dom är inte många men påminner lite om vattkoppor (fast det har han redan haft massor och åter massor och då är det ju inte så vanligt att det kommer igen) så är det ingen fara så ska vi gå, annars får vi bli hemma tyvärr...

Leeza sa...

Stekare= en surfare som röker gräs, lyssnar på stonerrock och klär sig i Billabong, Volcom, Rip Curl och Vans..


Hihi =)