tisdag 12 maj 2009

Tre blondiner och en brunett...

...det är receptet på en trevlig middag!

Har ätit underbart god mat, grillad fläskfilé och klyft potatis var ett erbjudande på SAMS hela 4 kr billigare än ordinarie pris, onödig rabatt enligt mig men skratt lockade det fram iallafall. Maten var UNDERBART god med melon sallad till. Vår middag innehöll skratt i massor och ännu mer skratt. Mycket trevligt hade vi. Det gör vi igen tjejer. Till veckan är det mysig lunch med kollegorna och Rut det är kul att göra sånt ihop =) Jag har toppen kollegor.

Vi skrattade mest på SAMS, vi hade skit kul iallafall jag!


Hämtade barnen vid 19, trötta men längtade till sin mamma. Vi for hem och fixade iordning oss, la Robin och nu sitter jag här med Mollsan hon vill inte sova. Och jag vill mysa med henne.
Barnen hade fått så fina kläder av sin farmor och farfar, klänning till Mollsan och shorts och linne till Robin, TACK!

Nu är det mys dax!

2 kommentarer:

Malin sa...

Det är konstigt hur man kan få olika uppfattningar på hur man är på bild som.
När jag ser dig & Therese tänker jag att det är två lugna och sansade tjejer.
och bilden på Annika och Lina visar att det är två riktigt spralliga och vilda tjejer. =) förstår du hur jag tänker?
Verkligen skumt hur bilder kan lura en. Vi vet ju alla att du är långt ifrån lugn & sansad ;)

Malin sa...

Har skrivit ett inlägg om produkterna jag köpte hos er. samt länkat till rut å karls hemsida!