lördag 29 augusti 2009

Min dag

Men nu ska jag sluta och foto bomba er, men nu har ni fått en del av min sommar i bilder.
Idag har jag haft en lyx dag, var in en sväng på bytardagen med Hanna och Matte, sen hade jag och Hanna en TJEJ DAG!!! Härligt att bara umgås hon och jag det måste göras till rutin =)
Vi gick på stan och marknaden och fikade. Kom hem med en del kassar men inga pengar spenderade.... hur gör man det, jo jag handlade födelsedags presenter till Robin och presenter till den snälla stora systern från morfar.
Efter det vart det hem och städa och fixa för middag med familjen Åslund, blev kräft skiva. Mycket trevligt, Camilla hade gjort en underbar lax paj ska ordna receptet sen så ni kan testa.

Men nu har gästerna gått, min sambo sover han ska upp och jobba och jag ska snart krypa i säng.
Imorgon blir det 2 års kalas, tänk att min lille man blir 2 år.....

Natti natt!

Inga kommentarer: