söndag 30 augusti 2009

Sovmorgon men pigg vid 7

Solen skiner, jag är barnfri och får ta sov morgon men jag vaknar kl 07 ändå kliver upp hänger tvätt och donar....sån är jag.

Idag blir det 2 års kalas. Ska bli super mysigt, lilleman så stor.
Imorgon börjar jag jobba igen efter att ha varit ledig i nästan 2 månader, det har varit mysiga månader men nu saknar jag Lina och salongen. Ska bli rätt kul att gå på jobbet imorgon, stressigt på morgonen men ändå.
Hoppas jag har många trevliga kunder imorgon!

Igår på bytardagen skulle jag inte ha något speciellt men kom över två rutiga baggy brallor till Mollsan i nyskick och en McKinley overall i fint skick för 50 kr och en Didriksson mössa till lilleman ful men varm....gillar inte fodrade mössor. Overallen är en perfekt extra overall till dagis.

Nu ska jag kika runt på nätet sen blir det tårt verkstad här. Ha en toppen dag.

Inga kommentarer: