tisdag 23 februari 2010

Lillhjärtat kickar på i magen

Igår fick vi se lillhjärtat, och det tickade på fint där inne och verkade ha det bra. Allt såg normalt ut. Det var en underbar, härlig och lättande känsla .
Efter ultraljudet höll jag på att svimma men jag och sambon satt ner ett tag och tog det lugnt så blev det bättre.
Och det var bara en därinne tack och lov, Molly ville att det skulle vara två men inte jag =)
Blev flyttad 8 dagar till den 31 juli stället för den 23 juli som jag trodde innan... så då var man än en gång i v 18 =) Men huvudsaken babyn mår bra!
Nu kan jag äntligen tro på sparkarna jag känner och njuta lite jag har varit så orolig innan och trott jag inbillat mig. Men nu vet jag. Nu är det en längtan och lycka som blandas med oro över hur man ska klara av tre barn, men det gör vi.
Vi kollade INTE upp könet så det är fritt fram med gissningar ;)

3 kommentarer:

Systeryster sa...

Jag tror på en tjej! NU. Jag kanske ändrar mig senare när jag får höra hjärtslagen osv :P

Fangoria sa...

Jag står fast vid en tjej!

Boktokig Eva Boström sa...

Vad kul att det såg bra ut!!!