tisdag 7 april 2009

Idag hoppas jag att jag ska hinna in en sväng på LEKIA med morfar och kolla på födelsedags presenter till Mollsan och kanske att vi kolla på något till mig (fyller ju år på söndag) om han inte köpt något än, men jag brukar få en slant och det är ju alltid bra men ibland är det bättre med ett presentkort så jag handlar något åt MIG annars blir det lätt till barnen. I år önskar jag mig present kort på Åhlens och Gina tror jag... och min dröm present är mattan... och spegeln som jag fått redan.

Hoppas bromsarna bara släpper på bilen men det lär ju vara som sist att man måste fixa det. Tur sambon min är duktig på sånt, det hänger bara på om vi hittar ett garage där man kan hissa upp bilen. Tur vi har två bilar eftersom vi ska till mormor... Hela familjen får åka i min "skrutta" fast det är ingen skrutt bil men i jämförelse med den andra så känns det så.

2 kommentarer:

Marlene sa...

Hej Ia! =)

Hoppar in här i hopp om hjälp innan jag blir tokig =) Har sökt med ljus och lykta efter ett tvådelat tunt fleeceset till Maja. Men vart tusan hittar jag ett???? ska var så jag kan beställa över nätet..Tänkte jag frågar dig eftersom barnkläder är ditt intresse så då borde du ha koll=) Ha det/Marlene

Maria sa...

Vad har hon för stl? kan hon ha 86...nä... visst är hon mindre?! annars Hm online Dom har ett fint cerist. men jag ska kika.