tisdag 7 april 2009

TÄVLING



"Jag är med och tävlar var med du också och vinn ett kit med shampoo och balsam som passar just dina behov i bloggen Jag och mina busungar. I samarbete med Rut och Karl bloggarna: Härnösand, Örnsköldsvik och Rut. "
~~~~~~

TÄVLINGSREGLER:

För dig med blogg: Kopiera bilden ovan och även denna text: "Jag är med och tävlar var med du också och vinn ett kit med shampoo och balsam som passar just dina behov i bloggen Jag och mina busungar. I samarbete med Rut och Karl bloggarna: Härnösand, Örnsköldsvik och Rut."

Klistra in bilden och texten i din blogg och lämna sedan en kommentar här nedan om att du är med. Skriv vad ditt hår har för behov så vi kan lägga ihop ett passande kit! Glöm inte att skriva adressen till din blogg.!! ett plus är om du skriver en liten välkommnade kommentar i Rut och Karl Bloggarna =)


Tävlingen avslutas den 27/4-09 07:30 LYCKA TILL ALLA..!!!

♥♥♥

9 kommentarer:

Malin sa...

Jag är med å tävlar!
Jag har slitet och slitet och åter slitet hår =) '

(har jag gjort rätt f.ö med tävlingen?)

marica sa...

Är självkart med o tävlar, Köpte med mig 2st Lanza produkter sist ja klippte mig hos er och är toknöjd :) Men nu är barret slitet igen efter att inte ha besökt frissan på 4 månader snart :s fy mig! så ja klart man har slitet hår :s

Fangoria sa...

Vill oxå tävla!!
Självklart vet ju du som min frisör bäst vad mitt hår behöver, är väl ofta ganska "törstigt" mitt hår?

Kram!!!

Robin ^^ sa...

jag är med och har länkat i min tävlingsblogg :D

mitt hår är tjockt, slitet och färgat xD och lockigt! Haha fast man behövde antagligen inte skriva exakt beskrivning, men jag vill inte ta risken ;)

http://compete.blogg.se/2009/april/schampo-balsam.html

kram!
robin.bexx@hotmail.com

Elin (Edvinsmamma) sa...

Jag vill verkligen vinna, skulle vara perfekt för mitt slitna hår!

Har länkat från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavla-om-ett-harkit-fran-rut-och-karl.html

Håller tummarna hår nu :)

Louise B sa...

Jag skulle hemskt gärna vilja vinna denna tävling, inte till mig själv (fick hårprodukter från Kerastase i julklapp) utan till min snälla mamma.

Till att börja med vill jag säga att hon är världens klippa och prioriterar alltid oss barn framför sig själv. I och med det har hon själv inte varit hos frisören på säkert två år, utan tonar själv sitt hår hemma någon gång i månaden.

Häromdagen pratade hon om hur slitet, torrt och trist hennes hår va och då kom jag och tänka på denna tävling.

Hon har rött, vackert, långt hår med otroligt tjocka och kraftiga hårstrån (konstigt med tanke på att jag är blond med mycket tunna hårstrån ;-). Men på sistone har det blivit slitet och väldigt torrt. Hon har väldigt mycket självfall, liksom lite lockigt hår och har färgat håret förut. Nu tonar hon bara utväxten.

Jag tycker hon har de vackraste håret i världen men kan hålla med henne om att det behöver shapas up lite.

Nu håller jag tummarna för att jag vinner och kunna ge henne en riktig överraskning!
/Louise, louise@brinks.se

Carola L sa...

Jag är med och tävlar!
Länk finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Jag har långt, tunnt hår(tunna strån)och väldigt torr hårbotten

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/april/rut-karl.html

Jag skulle behöva något för mitt hår blir så platt och trist. Sen har jag lite eksem i hårbotten så om det finns något som passar torr hårbotten så skulle det vara kanon.

info@annakarlsson.se

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Jag har tunt fint hår och skulle vilja få lite volym. Vill även spara ut det till långt så nåt vårdande vore väl inte helt fel heller..