lördag 9 maj 2009

Nya favoriten på systemet

Min sommar favorit Hannas Peach Melba. Smakar "tjej dricka", smakar nostalgi "Pops", ja samkar sommar helt enkelt!
Testa den!!!
Min sambo vet att jag älskar sån här dricka och allra helst pga smaken vanilj som finnns i en härlig blandning med persika.
Hanna, du kommer ABSOLUT gilla denna ett säkert kort!
Vi är hos min mor och hennes Stig. Snart ska vi ska få underbart god grillad middag. Härligt att vara här och hälsa på utan sjuka barn och sjukhus besök som det var sist. Vi skulle ju fira påsken här men istället för det så vart jag och Robin inlagda på avd 44 på sjukhuset så något firande blev det inte. Men nu är barnen friska och vi mår toppen och njuter av helgen.

1 kommentar:

Fangoria sa...

Hahaha, vad roligt, jag sitter just i denna stund och smuttar på en sån där!!!! Hihihi...