lördag 9 maj 2009

Sover sött

Barnen sover och drömmer så sött.
Jag spanar på Robinson och Daniel, mamma och Stig babblar en massa. Jag är så trött blir nog en tidig kväll för mig ikväll, ska ju upp imorgon. Kanske ta en prommis med barnen på morgonen och leka i lek park men så blir det nog inte jag lär vara trött men lite senare kanske.

JAg kollade på de tre avsnitten av Sjukhuste där lille Victor var med, mitt hjärta värkte och tårarna rann. Stackars familj, stackars pojke allt är så ofattbart orättvist. Vilka underbara föräldrar han har, starka. Hoppas livet går bra för dom i fortsättningen. Jag glömmer aldrig deras livsöde. Som för många andra lever Victor kvar i minnet hos många som följt dem i deras kamp.

Nu ska jag dra mig till tvn igen. Och sen blir det nog sängen.
Natti natt

Inga kommentarer: